باربری عباس آباد ، اتوبار عباس آباد

باربری در عباس آباد ، اتوبار در عباس آباد : ارسال سرویس و نیروی کار مهار باربری و بسته بندی در عباس آباد

باربری عباس آباد ، اتوبار عباس آباد

باربری در عباس آباد ، اتوبار در عباس آباد : ارسال سرویس و نیروی کار مهار باربری و بسته بندی در عباس آباد

بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل

یکی از خدمات شرکت باربری شمال بار، خدمات بسته بندی اثاثیه منزل و خانه هاست. بسته بندی وسایل برای اسباب کشی نیازمند دقت، تلاش، استفاده از بهترین کارتن و لوازم مورد نیاز بسته بندی اسباب کشی، امکانات و پرسنل مجرب و حرفه ای است. از این رو هر یک از شرکت های باربری تهران تلاش می کنند تا در این زمینه به بهترین نحو ممکن عمل کنند و با استفاده از تمام امکانات خود بهترین خدمات بسته بندی وسایل خانه ها، اداره ها و شرکت ها را ارائه دهند.

از این رو بسته بندی وسایل و اسباب و اثاثیه اهمیت زیادی دارد. مشتریان همواره انتظار دارند که شرکت های اتوبار در تهران به بهترین نحو ممکن لوازم و وسایل آنها را بسته بندی کرده و در طول مسیر جابجایی از مبداء به مقصد هیچ کدام از اشیاء و وسایل آنها دچار آسیب دیدگی نشوند و یا گم نشوند.

در این زمینه چند نکته حائز اهمیت است که باید به آنها توجه کرد:

• بسته بندی لوازم خانگی باید با استفاده از بهترین جعبه و یا کارتن های بسته بندی اسباب کشی صورت بگیرد. 

• در زمان بسته بندی اثاثیه منزل باید تا حد امکان احتیاط کرد و افراد حرفه ای به این کار مشغول شوند به خصوص نحوه بسته بندی مبلمان و یا بسته بندی برخی از اشیاء و یا وسایل حساس شکستنی (تلویزیون، لوستر، ظروف و بشقاب ها و غیره) 

• بسته بندی باید طوری صورت بگیرد که انتقال و جابجایی بار به بهترین و ساده ترین نحو ممکن انجام شود.

• استفاده از فوم، پلاستیک، نایلون و یا کاغذهای باطله جهت پر کردن فضای خالی درون کارتن و جعبه ها 

• چیدمان درست و اصولی وسایل در کارتن ها هنگام بسته بندی  

از این رو به یاد داشته باشید که خدمات بسته بندی اسباب و اثاثیه منازل باید به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد. در حقیقت بسته بندی لوازم و اثاثیه به شکل مناسب، باعث می شود جابجایی بار سریعتر انجام گیرد ، لوازم و اثاثیه بهتر و بهینه تر در خودروهای حمل بار جای گیرد و در نهایت صرفه جویی زیادی در هزینه و زمان گردد.

در هنگام بسته بندی وسایل برای اسباب کشی، بهتر است نکات خاصی رعایت شود تا جابجایی کارتن و جعبه های حاوی اسباب و اثاثیه منزل به بهترین و راحت ترین شکل ممکن صورت بگیرد:

• از جمله اینکه جعبه و کارتن های بسته بندی مورد استفاده هر یک از اتاق های منزل باید جدا و مشخص باشند و جهت اینکار می توان با استفاده از ماژیک های رنگی و یا برچسب بر روی هر یک از آنها محتویات درون آنها را نوشت.

• همچنین نحوه جدا کردن جعبه  کارتن های سنگین و سبک از یکدیگر و قرار دادن آنها بصورتی که بعدا هنگام حمل بار بتوان براحتی هر یک از این دو گروه را تفکیک کرده و جابجا کرد.

• بسته بندی وسایل شکستنی هم همانطور که اشاره شد، باید در نهایت دقت صورت گیرد و هنگام جابجایی بارها نیز باید در جایی گذاشته شوند که تا حد امکان کمترین فشار و یا ضربه به آنها وارد شود. بر روی این بسته ها حتما علامتی گذاشته شود تا مشخص شود که شکستنی هستند.

بسته بندی لوازم شرکت ها و ادارات:

هنگام بسته بندی وسایل و لوازم شرکت ها و ادارات نیز بطور مشابه باید همان نکات ذکر شده رعایت شوند. این نکته را هم در نظر داشته باشید که شرکت ها و موسسات لوازم اداری مختلفی از جمله کامپیوترها، دستگاه فکس، تلفن، مودم و تجهیزات شبکه اینترنت و ... دارند که در زمان بسته بندی و جابجایی آنها باید دقت کرد.

هزینه بسته بندی اثاثیه منزل :

هم یکی از مقوله هایی است که برخی از مشتریان و کسانی که قصد اسباب کشی و جابجایی دارند، درباره آن تحقیق و پرس و جو می کنند. در واقع هزینه بسته بندی لوازم منزل وابسته به عوامل مختلفی است از جمله تعداد و نوع وسایل مورد نظر جهت بسته بندی و حمل، تعداد پرسنل و کارگران حمل بار و اثاث کشی مورد نیاز، تعداد جعبه و کارتن های بسته بندی استفاده شده، (بطوری که هر چه تعداد وسایل و حجم آنها بیشتر باشد نیاز به جعبه و کارتن های بیشتر و بزرگتری هست).

از این رو برخی از افراد تلاش می کنند تا خود به تنهایی اقدام به بسته بندی وسایل و لوازم خود کنند. این کار ممکن است در کوتاه مدت بنظر برسد که ارزان تر تمام می شود ولی بطور قطع استفاده از خدمات بسته بندی لوازم منزل با استفاده از امکانات و کارگران حرفه ای شرکت های باربری تهران می تواند کمک بزرگی در وقت و زمان شما کند. از طرف دیگر بسته بندی صحیح می تواند به سالم رسیدن بارها نیز کمک کند.

بسته بندی لوستر، بسته بندی مبلمان و یا بسته بندی سایر لوازم حساس منزل کاری نیست که از عهده هر فردی بر آید. برای مثال بسته بندی مبلمان منزل به دلیل حساس بودن آن اجزاء تشکیل دهنده آن و مواد بکار رفته از قبیل پارچه و چوب، باید در بسته بندی آن نهایت دقت را به عمل آورد تا مبلمان دچار آسیب، خراش و یا شکستگی نشود. اتفاقی که در صورت بی توجهی در بسته بندی ممکن است در زمان جابجایی، بیفتد و خسارت وارد شود.

شرکت باربری شمال بار با افتخار به عنوان یکی از بهترین شرکت های بسته بندی و اسباب کشی با سالها تجربه در زمینه کلیه خدمات بسته بندی در خدمت شماست. استفاده از خدمات بسته بندی شمال بار مزایای زیادی برای شما مشتریان گرامی دارد. از جمله:

• سپردن کار به کاردان. یعنی پرسنل و کارگران حرفه ای شمال بار که با سالها تجربه در این زمینه می توانند براحتی پاسخگوی نیازهای مشتریان در زمینه بسته بندی باشند.

• عدم اتلاف وقت و انرژی شما و اعضای خانواده جهت بسته بندی اسباب و اثاثیه منزل و نداشتن استرس و نگرانی 

• کمک به سالم رساندن وسایل به مقصد

• استفاده از بهترین جعبه و کارتن های چند لایه مخصوص بسته بندی و اسباب کشی

• سرعت و دقت بالای کار