باربری عباس آباد ، اتوبار عباس آباد

باربری در عباس آباد ، اتوبار در عباس آباد : ارسال سرویس و نیروی کار مهار باربری و بسته بندی در عباس آباد

باربری عباس آباد ، اتوبار عباس آباد

باربری در عباس آباد ، اتوبار در عباس آباد : ارسال سرویس و نیروی کار مهار باربری و بسته بندی در عباس آباد

اتوبار ونک - بسته بندی اثاثیه

باربری و اتوبار ونک در سال 1380 با پشتکار و تخصص زیاد و با به خدمت گرفتن انواع کامیون ، کامیونت ، نیسان و خاور، وانت بار کار خود را شروع کرد . اتوبار ونک زیر نظر شرکت حمل و نقل شیخ بهایی فعالیت می کند و با داشتن تعدا زیادی پرسنل کاری و متخصص بهترین خدمات را در بین باربری های تهران ارئه می کند .

باربری ونک تلاش می کند که تمام مناطق تهران را پوشش دهد و با دارا بودن بهترین امکانات فنی و کارگران و مدیران مجرب و با تلاش زیاد و باربری شبانه روزی به این امر نیز نایل شده است . اتوبار ونک آماده حمل اثاثیه منزل ، حمل لوازم بزرگ و کوچک در کم ترین زمان در تمام نقاط استان تهران و هم چنین حمل بار از تهران به شهرستان است . 

 

با بسته بندی ویژه اثاثیه منزل دیگر نگران شکستن و یا رنگ پریدگی وسایل خود نباشید ، چون اتو بار ونک با بسته بندی حرفه ای با استفاده از جدید ترین ابزار روز دنیا این کار را انجام می دهد و در این کار تجربه ای طولانی دارد .

باربری ونک تقریباً همه مناطق تهران را پوشش می دهد و برخی از مناطقی که پوشش می دهیم شامل : باربری آفریقا ، باربری ولیعصر ، باربری جردن ، باربری میردماد و ...

باربری ونک مفتخر است با استفاده از جدیدترین فناوری‌ ها و موارد اولیه شامل انواع پکیج‌ ها و بسته‌ بندی‌ ها متنوع و در سایزهای مورد نیاز به همراه متخصصان آموزش‌ دیده، در انجام این کار و رفع این مشکلات شما را یاری رسانند. با ارسال درخواست خود به صورت تلفنی، کارشناسان ما بهترین پک را بر حسب نیاز شما انتخاب می ونکند. خدمات بسته بندی ما شامل بسته بندی انواع وسایل منزل و کالاهای حساس و شکستنی همچنین لوازم منزل چون مبلمان، ونک و ماشین لباس شویی و سایر لوازم است.بسته بندی اثاثیه مناسب اسباب ادارات و شرکت ها با بهترین کیفیت و استحکام جهت جایجایی نیز از جلمه دیگر خدمات باربری ونک است. دقت در انجام بسته بندی مناسب هم موجب سهولت در جابجایی اثاث منزل و هم موجب سرعت در اسباب کشی منزل می شود و حتی در سهولت چیدمان پس از اسباب کشی نیز موثر خواهد بود.استفاده از جعبه های کارتن با کیفیت عالی باعث حفظ و جلوگیری از آسیب دیدن اثاثیه خواهد شد.